7 thoughts on “NOWHERE…SOMEWHERE… (3)

    • Das tut mir sehr leid… Es mag vielleicht kein Trost sein, wenn ich Dir sage, dass ich jeden Tag großen Stess im Büro habe (Mobbing) …
      Umso schöner, dass Dir das Foto so viel gibt. Für mich ist die Fotografie eine große Stütze und Therapie…
      Hab ein schönes Wochenende liebe Luiselotte
      Ganz herzliche und liebe Grüße ♥
      Jürgen

  1. Ein sehr schönes Foto, die Spiegelung phantastisch, da möchte man einfach nur im Boot liegen und den Woken am Himmel zuschauen.

    ♥ liche Grüsse

    Kathrin

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.